Сценарій свята
«ПОСВЯТА В СТАРШОКЛАСНИКИ».
Мета: під час проведення щорічного вечора – конкурсу «Посвяти в
старшокласники» в нестандартній і цікавій формі представити колективи учнів 9
класів, допомогти дітям усвідомити важливість і відповідальність бути
старшокласником; розвивати артистизм, логічне мислення, зв’язне мовлення;
сприяти згуртуванню учнівських колективів; виховувати повагу до вчителів,
бажання продовжувати вчитися у старших класах.
Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, посвідчення старшокласника.
1 ведучий
Увага! Увага!
Спішіть поспішайте!
Господарі й гості,
Ідіть, не минайте!
На свято Вас просим
Гуртом, поодинці
Чекають на Вас тут
Словесні гостинці.
2 ведучий
Увага! Увага!
Спішіть поспішайте!
Господарі й гості,
Ідіть, не минайте!
На свято Вас просим
Гуртом, поодинці
Чекають на Вас тут
Словесні гостинці.
2 ведучий
Шановні гості й школярі!
Всіх ми раді привітати!
Всіх запрошуєм на свято!
Буде посмішок багато,
Буде радість, буде казка.
Відпочиньте ви, будь ласка.
Всіх ми раді привітати!
Всіх запрошуєм на свято!
Буде посмішок багато,
Буде радість, буде казка.
Відпочиньте ви, будь ласка.
Ведуча.
Любі друзі! Ми раді вас вітати на урочистому святі «Посвята у старшокласники».
Любі друзі! Ми раді вас вітати на урочистому святі «Посвята у старшокласники».
Вед. Сьогодні грандіозна подія в жииі 9 – класників. Ритуал
посвяти в старшокласники винайдений французькими школярами ще в ХІУ столітті.
Вед: Довідка:
Старшокласником вважається особа чоловічої або жіночої статі, яка досягла
14-річного віку і без «хвостів» перейшла до 9-го класу, знає в обличчя, по імені,
та по батькові усіх вчителів школи, техпрацівників і тьотю Катю, а також добре
знає центральні входи в школу та чорні
виходи з неї.
Вед: На
старшокласників покладаються великі обов’язки і вони наділяються маленькими
правами:
1. Прибігати до школи без запізнень
на перший урок з палаючими від
допитливості очима.
2. З вовчим апетитом поглинати всі
знання, щоб достойно і без шпаргалок
здати перші в житті екзамени.
3. Знання – стають для вас основним
багатством і є під пильною охороною батьків.
4. Ділитися з ближнім по парті не
тільки їстівним припасами, а й розумною думкою, а у випадку гострої
необхідності виконаним домашнім завданням.
5. Підтримувати вогонь любові і
поваги до учителів та адміністрації, запалений 9 років тому.
-
І ніколи не прикурювати від цього вогню.
6. Хлопцям не направляти свої
полум’яні погляди на дівчат, а виключно на знання в цілях пожежної безпеки.
7. З достоїнством нести високе
звання «Старшокласник Радомишльської гімназії» і ніколи не потрапляти в гарні
списки РВВС, КРУ, ЦРУ і директора гімназії.
8. Пам’ятати про обов’язки перед
батьками і старатися тільки днювати в школі, а ночувати вдома.
-
Тобто, робити все, щоб вами гордилися і пишалися ваші батьки і вчителі.
Вед: Отож,
до нашого колективу «Старшокласників» вступають учні 9-А класу на чолі з
класним керівником ___Кириченко
Світланою Андріївною_____
Вед: Учнів 9-Б класу
разом з класним керівником __Фоменко
Тетяною Ігоревною_______
Вед: Вітаємо їх!
Вед. 2. Отже,
найменші наші всі зібрались,
Усі старанно готувались,
І гості всі, напевно, ждуть,
Коли ж, нарешті, вже почнуть?
Вед. 1. Ну, що ж, всідайтесь всі зручніше,
І не шуміть, сидіть тихіше!
Ми вечір наш вже починаєм,
І «Раду старійшин» ми вам представляєм!
Вед. 2. Отож, старання, вміння і знання наших 9-класників оцінять наші «старійшини».
Вед. 1. Наймудріший, найрозумніший Мудрило І , в якого за плечима шкільна Академія Мудрості.
Вед. 2. Найсправедливіший, найчесніший Судило ІІ.
Вед. 1. Найввічливіший, найвихованіший і найдотепніший президент шкільного клубу хороших манер.
Вед. 2. Найчарівніша, найпривабливіша пані Елегантність, яка вперше в історії школи закінчила курси дівчачої чарівності і привабливості.
Вед. 1. Старійшини наші готові, і надіємось, що готові і наші учасники дев’ятикласники, адже їм треба пройти ряд випробувань. Нічого страшного. Просто треба бути розумним, талановитим, кмітливим, вихованим, допитливим, активним. Це все про учнів нашої школи, на яких чекає перше випробування.
Усі старанно готувались,
І гості всі, напевно, ждуть,
Коли ж, нарешті, вже почнуть?
Вед. 1. Ну, що ж, всідайтесь всі зручніше,
І не шуміть, сидіть тихіше!
Ми вечір наш вже починаєм,
І «Раду старійшин» ми вам представляєм!
Вед. 2. Отож, старання, вміння і знання наших 9-класників оцінять наші «старійшини».
Вед. 1. Наймудріший, найрозумніший Мудрило І , в якого за плечима шкільна Академія Мудрості.
Вед. 2. Найсправедливіший, найчесніший Судило ІІ.
Вед. 1. Найввічливіший, найвихованіший і найдотепніший президент шкільного клубу хороших манер.
Вед. 2. Найчарівніша, найпривабливіша пані Елегантність, яка вперше в історії школи закінчила курси дівчачої чарівності і привабливості.
Вед. 1. Старійшини наші готові, і надіємось, що готові і наші учасники дев’ятикласники, адже їм треба пройти ряд випробувань. Нічого страшного. Просто треба бути розумним, талановитим, кмітливим, вихованим, допитливим, активним. Це все про учнів нашої школи, на яких чекає перше випробування.
Вед: Шановні друзі! Не секрет, що третину
доби ми спимо, а більшу половину дня
проводимо де?
Вед: У школі!
Вед: Тому тема
сьогоднішньої посвяти у старшокласники «Прекрасні шкільні роки»
Випробування 1. «Ось ми які…» Команда повинна презентувати свій клас, розповісти про
нього, про учнів класу, про шкільне життя
і т.д.
Слово надається учням 9-а класу.
Презентація учнів
9 – х класів.
Вед. 2. Ми дякуємо
дев’ятикласникам за їхню винахідливість і надаємо слово Мудрилу І.
Вед.2: Перешкода
№ 2. Ви, доживши до 9 – го класу, добре розумієте, що всіх вчителів треба знати
в обличчя. Пропонуємо кожній команді по словесним портретом одного з педагогів
визначити про кого йде мова.
Отже починаємо:.
1. Скромна, висока, красива жінка (4)
2. Сувора, принципова на уроках, лютий ворог шпаргалок (3)
3. Любить спорт і КВН (2)
4. Поважає кач. Завдання і диктанти (1)
5 Розумна, весела, дуже ерудована жінка.
6. Любить детективи, спорт, туризм.
7.Складає вірші.
8. Носить окуляри
Отже починаємо:.
1. Скромна, висока, красива жінка (4)
2. Сувора, принципова на уроках, лютий ворог шпаргалок (3)
3. Любить спорт і КВН (2)
4. Поважає кач. Завдання і диктанти (1)
5 Розумна, весела, дуже ерудована жінка.
6. Любить детективи, спорт, туризм.
7.Складає вірші.
8. Носить окуляри
Вед: Наші дев’ятикласники дуже полюбляють
малювати.
Вед: Особливо петриківським розписом по
партах.
Вед: Тому
їм і відповідно завдання: конкурс юних художників.
Вед: Завдання: з теплотою, за допомогою дружнього
шаржу зобразити свого улюбленого вчителя. Якщо зал впізнає
та відгадає хто це, художник приносить
бал своєму класу.
Вед: Поки художники готують свої презентаційні роботи, ми просимо піднятися на сцену лідерів класів.
Вед: Найбільше, а це всім відомо, учні
школи «полюбляють» контрольні, залікові, самостійні роботи.
Вед: А які з вище названих робіт без шпаргалки чи
підказки.
Вед: Тому пропонуємо визначити 4 учасників з кожної команди для проведення конкурсу «Підказка».
Вед: слухайте умови
конкурсу «Підказка». На аркушах написані слова. Їх бачить тільки один
представник вашої команди, якому своєю мімікою, жестами, але без звуків
потрібно зобразити цей предмет, а іншим відгадати та назвати слово - іменник. Час 20 хвилин.
Вед: Яка команда за визначений проміжок часу справиться із
завданням, та і перемогла.
слова: (написані на ватмані)
портфель
спортсмен
директор
ручка
ручка
кросівки
книжка
шпаргалка
техпрацівни
Вед: Запрошуємо представників 9-Б класу.
Вед: Їхня команда відгадала____слів, і отримує
таку ж кількість балів.
Вед: І нарешті представники 9-А класу. Команда
відгадала____слів, за що отримує ____балів.
Вед: Можна сказати, що мова в наших
конкурсантів не шкутильгає. Журі
просимо підвести підсумки і оголосити результат.
Вед.1 Наступний наш конкурс
стосується нашої школи, потрібно відповісти на наші питання.
Запитання
1. Скільки у школі працює вчителів?
а) 28 б)40 в)60
2. Скільки східців Ви долаєте щодня щоб дістатися рідного класу?
а)42 б)36 в)45
3. Скільки дверей на 2 поверсі?
а) 28 б)23 в)30
4. Скільки працівників у школі чоловічої статі?
а) 5 б)6 в)9
5. Скільки ялинок росте на подвір’ї школи?
а) жодної б)2 в)4
6. Скільки учнів навчається в 11 класі?
а) 19 б)28 в)30
7. Скільки учнів навчається у нашій школі?
а) б) в)
8. В якому році була заснована наша школа?
а) 1963 б)1964 в)1959
9. Скільки років виповнюється цього року в нашій школі?
а) 46 б)45 в)50
Запитання
1. Скільки у школі працює вчителів?
а) 28 б)40 в)60
2. Скільки східців Ви долаєте щодня щоб дістатися рідного класу?
а)42 б)36 в)45
3. Скільки дверей на 2 поверсі?
а) 28 б)23 в)30
4. Скільки працівників у школі чоловічої статі?
а) 5 б)6 в)9
5. Скільки ялинок росте на подвір’ї школи?
а) жодної б)2 в)4
6. Скільки учнів навчається в 11 класі?
а) 19 б)28 в)30
7. Скільки учнів навчається у нашій школі?
а) б) в)
8. В якому році була заснована наша школа?
а) 1963 б)1964 в)1959
9. Скільки років виповнюється цього року в нашій школі?
а) 46 б)45 в)50
Вед:Я впевнена, і ви
зі мною погодитеся, що успіх команди багато в чому залежить від капітана. Якщо
команда розуміє свого капітана, як то
кажуть, з пів - слова – то успіх їй гарантовано. Але наші команди розуміють
капітанів навіть без слів.
Вед: Наступне випробування для винахідливих артистів. Кожна команда
отримує завдання, де записано уривок пісні. Капітан команди за допомогою жестів, міміки демонструє зміст
пісні, а команда – її впізнає та дружно
співає. (
Українські народні пісні «Несе Галя воду»,
«Розпрягайте, хлопці, коней »,
«Ой на горі два дубки»)
Вед: А зараз свій вернісаж представлять
художники з 9-х класів.
Зал відгадайте чиї це портрети. За
портрет,що впізнали та назвали ім’я
вчителя – 1 бал.
Вед: Дякуємо. Просимо журі підбити підсумки
і оголосити результати.
Вед.2: наступний
наш конкурс «Театральний» (картки з завданнями)
Конкурсантам видаються картки з завданням, яке вони виконують без підготовки. Треба пройтися як:
1 – жінка з важкими сумками;
2 – горила по клітці;
1 – горобець по даху;
2 – лелека по болоту;
1 – курка по двору;
2 – дівчина у вузькій спідниці на високих підборах;
1 – часовий, охороняє продовольчий склад;
2 – немовля, тільки навчився ходити;
1 – хлопець перед незнайомою дівчиною;
2 – Алла Пугачова під час виконання пісні.
Конкурсантам видаються картки з завданням, яке вони виконують без підготовки. Треба пройтися як:
1 – жінка з важкими сумками;
2 – горила по клітці;
1 – горобець по даху;
2 – лелека по болоту;
1 – курка по двору;
2 – дівчина у вузькій спідниці на високих підборах;
1 – часовий, охороняє продовольчий склад;
2 – немовля, тільки навчився ходити;
1 – хлопець перед незнайомою дівчиною;
2 – Алла Пугачова під час виконання пісні.
Вед.2: Ось ми і
наблизилися до останнього нашому конкурсу:
Конкурс має назву «Весела нісенітниця»
(Набори смужок паперу з текстом)
У ведучого два набори смужок паперу. У лівій руці – питання, в правій – відповіді. Ведучий обходить столики, що грають по черзі «наосліп» витягують то питання, (читають вголос) то відповідь. Виходить весела нісенітниця.
питання:
- Ви читаєте чужі листи?
- Ви спите спокійно?
- Ви слухаєте чужі розмови?
- Б’єте ви зі злості посуд?
- Чи можете ви підкласти свиню приятелеві?
- Пишете ви анонімно?
- Ви поширюєте плітки?
- Чи маєте ви звичку обіцяти більше ваших можливостей?
- Хотіли б ви одружитися з розрахунку?
- Чи буваєте ви у своїх діях нав’язливі і грубі?
відповіді:
- Це моє улюблене заняття;
- Зрідка, заради жарту;
- Тільки в літні ночі;
- Коли гаманець порожній;
- Тільки без свідків;
- Тільки в тому випадку, якщо це не пов’язано з матеріальними витратами;
- Особливо в чужому будинку;
- Це моя давня мрія;
- Ні, я дуже сором’язлива людина;
- Я ніколи не відмовляюся від такої можливості.
Конкурс має назву «Весела нісенітниця»
(Набори смужок паперу з текстом)
У ведучого два набори смужок паперу. У лівій руці – питання, в правій – відповіді. Ведучий обходить столики, що грають по черзі «наосліп» витягують то питання, (читають вголос) то відповідь. Виходить весела нісенітниця.
питання:
- Ви читаєте чужі листи?
- Ви спите спокійно?
- Ви слухаєте чужі розмови?
- Б’єте ви зі злості посуд?
- Чи можете ви підкласти свиню приятелеві?
- Пишете ви анонімно?
- Ви поширюєте плітки?
- Чи маєте ви звичку обіцяти більше ваших можливостей?
- Хотіли б ви одружитися з розрахунку?
- Чи буваєте ви у своїх діях нав’язливі і грубі?
відповіді:
- Це моє улюблене заняття;
- Зрідка, заради жарту;
- Тільки в літні ночі;
- Коли гаманець порожній;
- Тільки без свідків;
- Тільки в тому випадку, якщо це не пов’язано з матеріальними витратами;
- Особливо в чужому будинку;
- Це моя давня мрія;
- Ні, я дуже сором’язлива людина;
- Я ніколи не відмовляюся від такої можливості.
Вед: Дякуємо нашим учасникам і журі просимо
підвести підсумок.
І нарешті – останнє,завершальне завдання
– Домашнє. Тема його «Сім чудес нашої школи»
Розпочинає 9-А клас
9-Б
Журі підводить підсумки а для всіх
звучить пісня у виконанні________________________________
Слово членам журі.
Вед. 1.
Ну, що ж, дорогі друзі, ми сьогодні непогано проекзаменували наших 9-класників
і нам здається – їм можна присвоїти звання «Старшокласник», але останнє слово
за старійшинами.
Вед. 2. Нехай вони оцінять чи виросли наші 9-класники до рівня старшокласників. То ж слово надається найдотепнішому президенту шкільного клубу хороших манер та найчарівнішій, найпривабливішій пані Елегантність.
Найдотепніший президент шкільного клубу хороших манер.
Ведучий. Скінчився час випробувань,
Нам до душі ваш рівень знань,
Та ще багато треба знати
Щоб старшокласниками стати.
Ми врахували всі ваші старання
Ви гідно пройшли усі випробування.
Не треба, друзі, вже переживати,
Настав вже час клятву складати.
Вед. 2. Нехай вони оцінять чи виросли наші 9-класники до рівня старшокласників. То ж слово надається найдотепнішому президенту шкільного клубу хороших манер та найчарівнішій, найпривабливішій пані Елегантність.
Найдотепніший президент шкільного клубу хороших манер.
Ведучий. Скінчився час випробувань,
Нам до душі ваш рівень знань,
Та ще багато треба знати
Щоб старшокласниками стати.
Ми врахували всі ваші старання
Ви гідно пройшли усі випробування.
Не треба, друзі, вже переживати,
Настав вже час клятву складати.
Клятву зачитує голова шкільного учнівського самоврядування. Старшокласники, до прийняття клятви стояти струнко.
Клянемось
бути гідними звання старшокласника Радомишльської гімназії
Клянемось!
Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!
Свято берегти і примножувати традиції рідної школи, народу,
Цінувати розум, честь і згоду!
Клянемось!
Клянемось навчатись на високому рівні,
Щоб нами пишалась школа і рідні.
Клянемось!
Клянемось!
Клянемось!
Пані Елегантність:
Я від імені старійшин вас вітаю,
Успіхів в майбутньому бажаю
Щоб прийшли всі в 10 клас
І були ще кращими за нас
Ще раз усіх ми щиро вітаємо,
І почесні грамоти усім вам вручаємо!
Клянемось!
Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!
Свято берегти і примножувати традиції рідної школи, народу,
Цінувати розум, честь і згоду!
Клянемось!
Клянемось навчатись на високому рівні,
Щоб нами пишалась школа і рідні.
Клянемось!
Клянемось!
Клянемось!
Пані Елегантність:
Я від імені старійшин вас вітаю,
Успіхів в майбутньому бажаю
Щоб прийшли всі в 10 клас
І були ще кращими за нас
Ще раз усіх ми щиро вітаємо,
І почесні грамоти усім вам вручаємо!
Вед: Перша частина вечора підходить до
завершення.
Вед: І нам, ведучим,
хочеться побажати міцних знань, гарних підсумкових оцінок, легких
контрольних і залікових робіт.
Вед: І звичайно
веселого настрою на дискотеці.
Вед: До нових зустрічей
Література
Список використаної
літератури
- Воронова Е.А. Школа смеется! Необычные сценарии праздников, капустников, КВНов. – Ростов н/Д: Феникс, 2005.-384с.
- Школьные годы чудесные Сценарии школьных праздников, конкурсов, викторин, игр для учащихся 10-11 классов/ Авторы-составители: Сгибнева Е.П., Солдатова Т.Б. – Ростов н/Д: «Феникс», 2001.-320с.
- Пірогов І. Наші улюблені свята в школі.- Х.: Вид. група «Основа»: «Тріада +» 2007. – 336с.
Комментариев нет:
Отправить комментарий